FAQ - najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

1. Rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?

Dla wygody użytkowników sklepu aby dokonać zakupów nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.

2. Co daje mi rejestracja w sklepie ?

Rejestracja umożliwia podgląd statusu zamówienia i historii zakupów. Zarejestrowani Klienci mogą skorzystać z okresowych rabatów i kuponów promocyjnych oraz dołączyć do programu lojalnościowego.

3. Jakie są możliwe formy płatności?

Klient może dokonać płatności w następującej formie:

  • przelewem na konto sklepu,
  • za pomocą płatności elektronicznych,

4. Czy realizowane są wysyłki poza granice Polski?

Realizujemy zamówienia tylko na terenie kraju.

5. Jaki jest okres gwarancji na zakupiony towar.

Każdy zakupiony towar posiada roczną gwarancję.

6. Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru.  

7. Czy mam szansę na darmowa dostawę zamówienia?

Wybierając przesyłkę za pomocą Poczty Polskiej lub usługi Paczkomatu przesyłka jest darmowa. Nie ma żadnych ukrytych kosztów.

8. Jaki jest koszt dostawy przy jednoczesnym zamówieniu dwóch lub więcej produktów?

Koszt przesyłki nie zmienia się bez względu na liczbę zamówionych produktów.

9. W jakich godzinach możliwy jest kontakt z Działem Obsługi Klienta?

Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17-tej.

10. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Przesyłki wysyłane są w godzinach pracy Działu Obsługi Klienta, do 24 godz. od zaksięgowania płatności na koncie. Średni czas dostawy to 1-3 dni od momentu nadania.

11. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. I co dalej?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Podczas telefonicznego kontaktu z kurierem istnieje możliwość zmiany adresu dostawy – bez żadnych dodatkowych opłat.

12. Otrzymałam uszkodzoną przesyłkę. Co mam robić?

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera, stanowiący jedyną podstawę do złożenia reklamacji na uszkodzenia w transporcie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl